Deklaracja dostępności Ustawienia:

Przystanek Przedszkolak - Niepubliczne przedszkole dla dzieci z autyzmem

Niepubliczne przedszkole dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Metody jakimi pracujemy

Podstawa merytoryczna

Podstawę merytoryczną pracy terapeutyczno-edukacyjnej w Przystanku Przedszkolak stanowi podejście rozwojowe. W praktyce oznacza to działania dostarczające dziecku niezbędnych doświadczeń wpisujących się w naturalny proces rozwojowy po to, by wyrównywać deficyty w obszarach funkcjonowania zaburzonych ze względu na autyzm. Z przyjęcia powyższych założeń  wynika również wykorzystywanie w pracy terapeutycznej wielu różnych metod.

Indywidualne programy

Dla każdego dziecka tworzone są indywidualne programy terapeutyczne uwzględniające jego potrzeby i możliwości. W ramach prowadzonej terapii wspieramy umiejętności komunikacyjne i rozwój mowy, rozumienie społeczne i nabywanie umiejętności społecznych, umiejętność zabawy i rozwój poznawczy dziecka. Prowadzimy terapię indywidualną – realizowaną przez psychologów i pedagogów, zajęcia logopedyczne,  grupowe treningi umiejętności społecznych, treningi umiejętności przedszkolnych, zajęcia z AAC, fizjoterapię, grupowe zajęcia ruchowe, zajęcia rytmiczno-muzyczne, zajęcia plastyczne i inne.

Doświadczenie terapeutów

Terapeuci prowadzący zajęcia posiadają doświadczenie i przygotowanie w zakresie różnych metod terapeutycznych wykorzystywanych w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju.

Ważne!
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Korzystanie z naszej strony wiąże się z ich akceptacją.
Więcej informacji: Polityka cookies.

Akceptuję, zamknij komunikat »